Titulinis
Klientams
DUK
1. Kokiais atvejais yra siunčiama sąskaita už du mėnesius?

Klientui pavėlavus apmokėti einamojo mėnesio sąskaitą kitą mėnesį dėl įsiskolinimo neišrašoma nauja sąskaita. Klientui skolą apmokėjus, kitą mėnesį bus išrašyta sąskaita už du mėnesius: praėjusį ir einamąjį.
NAUDINGA. Norėdami išvengti dvigubos sąskaitos galite sumokėti įprastą abonentinį mokestį pagal sąskaitos rekvizitus tą mėnesį, kai negavote sąskaitos, ir Jūsų įmoka bus įskaityta.

2. Kodėl yra svarbu sumokėti visą sąskaitoje nurodytą sumą?

Tam, kad nebūtų užblokuotas TV signalas. Sistemoje net ir kelių centų nepriemoka vertinama kaip sąskaitos neapmokėjimas ir TV signalas automatiškai blokuojamas.

3. Kiek laiko užtrunka įmokos įskaitymas TVPlay Home sistemoje?

Jeigu sąskaitas apmokate pavedimu banke arba naudojatės internetine bankininkyste, Jūsų mokėjimas TVPlay Home sistemoje yra įskaitomas per 3 darbo dienas.

4. Ką daryti, jei negaunate sąskaitos?

Dėl negautos sąskaitos Klientas neatleidžiamas nuo mokėjimo. Nesvarbu, kokį sąskaitų siuntimo šaltinį esate pasirinkę, savo sąskaitas bet kada galite peržiūrėti prisijungę prie paslaugos „Mano TVPlay Home“ interneto svetainėje mano.tvplayhome.lt.
Jeigu neturite galimybės sąskaitų tikrinti internete, prašome rašyti mums adresu home@tvplay.lt arba paskambinti į TVPlay Home Klientų aptarnavimo centrą telefonu (8~5) 236 3365 tam, kad būtų patikslintas Jūsų adresas, kur pageidaujate gauti popierines sąskaitas.

5. Koks yra mokėjimo už TVPlay Home periodiškumas?

Mokėjimo periodiškumą (gali būti 1, 3, 6 arba 12 mėnesių) pasirenkate patys prieš pasirašydami TVPlay Home sutartį. Jei norite pakeisti periodiškumą, rašykite mums adresu home@tvplay.lt.

6. Ar galima pristabdyti TVPlay Home kortelės nuomos ir abonentinę sutartį?

Klientas turi teisę per kalendorinius metus vieną kartą sustabdyti Priėmimo teises laikotarpiui iki 90 dienų, apie savo ketinimą pranešdamas raštu „TVPlay Home“ ne vėliau kaip 15 dienų iki sustabdymo. Laikas, kuriam paslaugos teikimas sustabdomas, į Minimalaus laikotarpio laiką neįskaičiuojamas. Minimalus laikotarpis atitinkamai pratęsiamas.

7. Kaip pratęsti sutartį su TVPlay Home?

Pasibaigus sutarties Minimaliam laikotarpiui, pasiūlysime palankias sąlygas toliau mėgautis TVPlay Home televizija.

Pratęsti sutartį galite paskambinę TVPlay Home pardavimo skyriui telefonu 1609 arba internetu www.tvplayhome.lt.

8. Kaip nutraukti sutartį su TVPlay Home?

Nusprendęs nutraukti sutartį su TVPlay Home, Klientas turi parašyti laisvos formos prašymą, būtinai pasirašyti ir atsiųsti paštu adresu: TVPlay Home, P.D. 145, Gedimino pr. 7, LT-01003 arba elektroniniu paštu home@tvplay.lt. Sutartis bus nutraukta po 30 dienų nuo prašymo gavimo datos.
PASTABA: Nutraukdamas sutartį nepasibaigus sutarties Minimaliam laikotarpiui, Klientas grąžina TVPlay Home suteiktos Lengvatos Įrangai dalį, proporcingą likusiam Minimaliam laikotarpui (sutarties punktas 10.2).

9. Ar TVPlay Home kortelė yra Kliento nuosavybė?

Ne. Po sutarties nutraukimo įranga lieka Kliento nuosavybė, o TVPlay Home kanalų atkodavimo kortelę būtina parsiųsti adresu: TVPlay Home, P.D. 145, Gedimino pr. 7, LT-01003.

10. Ar galima savarankiškai instaliuoti palydovinį komplektą?

Galima, tikslias įrangos montavimo rekomendacijas klientas ras TVPlay Home palydovinės TV įrangos komplekto dėžėje. Tačiau TVPlay Home rekomenduoja naudotis profesionalų pagalba. Įrangos montavimo specialistą galima išsikviesti trumpuoju numeriu 1609 ir paspaudus 3 (trejetą). Darbų atlikimo kaina svyruoja nuo 43,44 € iki 86,89 € priklausomai nuo įrangos montavimo sudėtingumo. Įrangos įdiegimo kainą reikia iš anksto aptarti su specialistu. Atlikęs darbą, meistras Klientui išrašo garantinį lapelį, kuris suteikia vienerių metų garantiją įrangos montavimo darbams.

11. Ar galima naudotis TVPlay Home su neaprobuotais imtuvais?

Negalima.

12. Kur galima rasti TVPlay Home kanalų programą?

TVPlay Home kanalų programą galite rasti mūsų interneto svetainėje, taip pat ją skelbia daugelis dienraščių, TV programų žurnalų bei įvairios interneto svetainės.

13. Turiu naują HD imtuvą ir jis įsijungia lėčiau nei anksčiau turėtas SD imtuvas. Ką man daryti?

Jūsų naujajame  HD imtuve yra įdiegta daugybė modernių funkcijų, tarp jų ir energijos taupymo režimas. Ši funkcija padedanti tausoti aplinką įdiegta atsižvelgiant į ES normas. Kai šis režimas yra aktyvuotas, tuomet imtuvas lėčiau įsijungia – reikia laiko, kol užsikraus visos imtuvo funkcijos.

Norėdami, kad imtuvas įsijungtų greičiau, galite išjungti energijos taupymo režimą. Tai padaryti galite pasirinkę „Menu“ -> „Nustatymai“ -> „Sistemos nustatymas“ -> „taupymo būsena“ -> „Automatinė laukimo būsena“ -> IŠJUNGTI ir „Pasyvi laukimo būsena“ -> IŠJUNGTI

TVPlay imtuve taupymo režimą galite išjungti: „Menu“ -> „Nustatymai“ -> „Laikas“ -> „Išjungti Laikmačius“ -> „Taip“

Daugiau apie tai galite sužinoti savo imtuvo instrukcijoje. Jei turėsite papildomų klausimų, lauksime Jūsų skambučio Klientų aptranavimo centro telefonu (8~5) 236 3365.

14. Kaip elgtis iškilus ginčui dėl paslaugų?

Iškilus klausimams skambinkite į mūsų Klientų aptarnavimo liniją telefonu 85 2363365 arba atvykite į vieną iš mūsų atstovybių.  Mums svarbus kiekvienas klientas, todėl visas situacijas siekiame išspręsti taikiai. Galite kreiptis ir į valstybės institucijas. Ginčus su vartotojais nagrinėja Ryšių reguliavimo tarnyba, Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt.

1 / 3

Gaukite asmeninį televizijos TVPlay Home pasiūlymą

Jei norite įsigyti TVPlay Home televiziją išskirtinėmis sąlygomis, palikite savo kontaktus ir mes Jums paskambinsime darbo dienomis per 24 val.

Jūsų vardas
Telefonas
El. paštas



Sėkmingai išsiųsta

Ačiū! Su jumis susisieksime darbo dienomis per 24 valandas.

Sklandžiam svetainės naudojimui, Jūsų naršymo gerinimui ir rinkodarai svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau Jūs sutinkate su TVPlay slapukų politika. Informacija, kaip atsisakyti slapukų yra čia.