Titulinis
Karjera
Vadybininkas (-ė) klientų aptarnavimo centre (0,5 etato)

Vadybininkas (-ė) klientų aptarnavimo centre (0,5 etato)

UŽ KĄ BŪSI ATSAKINGAS:

  • Kokybišką klientų aptarnavimą telefonu bei kitais nuotolinio ryšio kanalais, nestandartinių situacijų sprendimą;
  • Papildomų paslaugų pardavimą;

TIKIMĖS, KAD TU:

  • Tiki, kad klientų aptarnavimas privalo būti kokybiškas ir žinai kaip to pasiekti;
  • Sugebi greitai reaguoti į įvairias situacijas ir jose nepasimetęs/usi priimti teisingus sprendimus;
  • Moki multitaskinti bei tinkamai planuoti savo laiką;

PRIVALUMAI:

  • Rusų kalbos mokėjimas;

MES SIŪLOME:

Atgal
Siųsti CV
Vardas, Pavardė
Telefonas
Iš kur sužinojote apie poziciją?


1 / 3

Sėkmingai išsiųsta

Ačiū! Su jumis susisieksime darbo dienomis per 3 val.

Sklandžiam svetainės naudojimui, Jūsų naršymo gerinimui ir rinkodarai svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau Jūs sutinkate su TVPlay slapukų politika. Informacija, kaip atsisakyti slapukų yra čia.