Titulinis
Karjera
Vadybininkas (-ė) klientų aptarnavimo centre

Vadybininkas (-ė) klientų aptarnavimo centre

UŽ KĄ BŪSI ATSAKINGAS:

  • Kokybišką klientų aptarnavimą telefonu bei kitais nuotolinio ryšio kanalais, nestandartinių situacijų sprendimą;
  • Papildomų paslaugų pardavimą;

TIKIMĖS, KAD TU:

  • Tiki, kad klientų aptarnavimas privalo būti kokybiškas ir žinai kaip to pasiekti;
  • Sugebi greitai reaguoti į įvairias situacijas ir jose nepasimetęs/usi priimti teisingus sprendimus;
  • Moki multitaskinti bei tinkamai planuoti savo laiką;

PRIVALUMAI:

  • Rusų kalbos mokėjimas;

MES SIŪLOME:;

  • Lankstų darbo grafiką;
  • Motyvuojančią apmokėjimo sistemą;
  • Karjeros galimybes tarptautinėje, žinomoje įmonėje;
  • Smagų laiką vidiniuose renginiuose (daugiau pamatykite Instagram ir Linkedin paskyrose)

Atlyginimas:

500-750 Eur/mėn. į rankas

Atgal
Siųsti CV
Vardas, Pavardė
Telefonas
Iš kur sužinojote apie poziciją?


1 / 3

Sėkmingai išsiųsta

Ačiū! Su jumis susisieksime darbo dienomis per 3 val.

Sklandžiam svetainės naudojimui, Jūsų naršymo gerinimui ir rinkodarai svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau Jūs sutinkate su TVPlay slapukų politika. Informacija, kaip atsisakyti slapukų yra čia.